Trött, trött, trött!

Nu sitter jag som en zombie vid datan, ögonen går nästan igen och min kropp har lagt av att fungera. Jag är jättetrött, och funderar på att lägga mig och kolla på någon mysig film. Vet bara inte om vi har någon mysig film... Kanske får bli HighSchoolMusical3 igen, har ju bara sett den en sisådär 20 gånger? Men det är lika bra varje gång, och Zac blir snyggare och snyggare för varje gång! :) Så det får nog bli den...

Imorgon tar jag halv tolv-bussen in till stan med Linda, jag ska försöka och inte köpa något imorgon! För jag måste spara pengar nu... Efter stan så hänger jag nog med Linda hem en stund, så ska hon hjälpa mig att fixa iordning min blogg... Den är ju inte så rolig just nu, så vi ska fixa en snygg header och lite sånt. Tips på någon som skulle passa? :)

Nu blir det att hämta godispåsen som mamma köpte till mig idag, mumsa på den, dricka apelsin MER och kolla på HSM3. Underbart!

Ha det super, så hörs vi i morgonbitti igen :)

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0