-

Jag gjorde ett test i FRIDA-tidningen, om jag var svårflörtad eller inte, mitt svar blev såhär:

"Du älskar att vara kär och vill gärna
vara det, men antalet rötägg har
har gjort att du många gånger tappat
hoppet om att kärlek kan vara
sådär härlig som i filmerna. Fortsätt
våga söka efter kärleken, någon gång
kommer du att hitta den även om
du kanske måste dra några
nitlotter först."

Stämmer till tusen procent, idioter som förstör är inget att ha.

Jag har raderat honom från min msn, men telefonnumret ligger kvar i min mobil.
Jag ska radera det, jag lovar, men inte än.
Jag kan bara inte.


Kommentarer
Postat av: Linda - d u v e t l i n d a a . b l o g g . s e

vännen*<3*

2010-03-19 @ 21:45:25
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0