18 mars 2010

Hej igen, för det första: Förlåt för absolut säääääämsta uppdateringen! Men vi har flyttat nu i veckan, så jag har inte haft tid och igår slutade internet att fungera.. Men nu funkar det! :D

Veckan har varit bra, på ett sätt, hemsk på ett annat. Men nu fokuserar vi på det positiva! :)

Jag hinner inte skriva mycket mer nu, för jag ska gå ner till skolan och ha utvecklingssamtal! :s
känns nervöst, men det kommer förhoppningsvis gå bra!
Fick "över målen" i 4-5 ämnen, så jag oroar mig inte superycket, bara lite ! (:


Nu ska jag börja ta på mig alla ytterkläder, det bli en promenad med mamma ner!


bild sen i helgen...

Skriver mer när jag är hemma igen,
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0