19 mars 2010

Godmorgon världen!

Just nu sitter jag i min säng och kollar på Vänner och äter SpecialK, MUMS! :)

Idag är det Äntligen fredag! Men jag har ett litet problem, det är Let's Dance, med Mattias klockan 8 i fyran, OCH det är Så ska det låta, med Mattias klockan 8 i ettan... SAMTIDIGT! :(
Jag får panik, så jag får nog be pappa spela in något av det ;)

Nu måste jag sluta skriva och äta upp min frukost, sen ska jag lista ut vad jag ska ha på mig i dag!

EN SAK TILL:
Titta vad duktig jag var igår;

Ingen bra bildkvalité, men ni ser väl ändå? :)

Jag satte upp 5 ramar med foton i på min vägg igår kväll, SJÄLV, men en superstor hammare! Haha!
Nu ska jag bara köpa mer ramar och ta nya foton (:


Vi hörs mer i eftermiddag!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Linda - d u v e t l i n d a . b l o g g . s e

va duktig du är! ;)

2010-03-19 @ 18:32:05
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0