27 mars 2010

Godmorgon!
Eller god förmiddag...

Jag hade tänkt att gå upp vid tio för att slippa stressa, menjag kom upp tio i elva och har precis hunnit duscha... Idag är det konfalördag i Sjömarken som gäller! :) Jag tycker faktiskt att det ska bli kul nu igen, förutom lektionerna så är det kul!

Efter konfalördag så är det dax för kören, också kuuul! :)
Ikväll är det att vara hemma med familjen och packa iordning mina kläder för imorgon är det kyrkan och sen kalas hos moster som gäller, och sen hem till mamma igen (:

en sak jag nästan höll på att glömma!
MIN UNDERBARA SNYGGASTE BÄSTASTE FANATASTISKASTE HETASTE GRYMMASTE MATTIAS ANDRÉASSON VANN LET'S DANCE 2010!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag var HELT inteställd på att Claudia & Tobias skulle vinna, så jag blev jätteförvånad när dom sa Mattias & Cecilia!
Jag blev så j*vla glad så jag hoppade nästan ända upp i taket! :D
HAN ÄR SÅ BÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄST! :D





SNYGGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥




Nu ska jag äta frukost och fixa mig, vi hörs ikväll när jag kommit hem!
Kanske har lite bilder att bjuda på då med ! ;)


PUSS!


Kommentarer
Postat av: Julia

Jaa, han är ganska snygg faktiskt :P<3

2010-03-27 @ 19:16:16
URL: http://sjulias.blogg.se/
Postat av: Anonym

WILLY skulle vunnit!!!!!!!!!

2010-03-27 @ 19:26:06
Postat av: Julia

sv:

haha :P Robert Pattison är snyggare :P

2010-03-28 @ 16:41:50
URL: http://sjulias.blogg.se/
Postat av: Anonym

WILLY WILLY WILLY WILLY WILLY WILLY WILLY WILLY WILLY WILLY WILLY WILLY WILLY WILLY WILLY WILLY





PS skulle vunnit!!!!!!!!!!!!!!!!! DS

2010-03-29 @ 18:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0