feliicahär.

HEJ ALLA SNYGGA OCH FULA !
felicia här, som är snygg !
frida är här hos mig och sjunger singstar med johanna, min brors flickvänn.
dom är riktigt grymma, eller inte !? :o<3
AHAHHA!
rösterna är lite skakiga nu efter ungefär 100000 låtar.
snart ska jag sjunga igen ,
vi alla har olika taktik :
j:SKRIK FÖRFAN.
f:sjung fint !
felicia:försök att inte låta förfärligt ;p

HAHAHA.

min funkar inte så bra, för dom andra bara vinner. :)))
what a night asså , yey ! <3
underbarrrrrt ! :D
sen ikv måste vi  leka med datorerna ' men det är några timmar till dess i hope.
för nu ska jag sjunga igen!
fast allra försst ska jag höra när älsklingsidioterna brevid mig sjunger.
var glada att ni inte är här, ifall ni inte vill bli döva! :D

johannas kommentar:
keep your ass against the headrest ^^ <3

? HAHAH

nu drar jag , men först lite gratisreklam , för det gillar jag och det vet jag att ni oxå gör det!
 
besök min blogg och komentera eller bajsa! :)

www.feliciafahlstrom.blogg.se

 

pusshej . <3


Kommentarer
Postat av: Karolina

Hej, nu är finalisterna i min veckansbloggtävling valda, gå in och kolla om du hade turen att bli finalist, puss o kram

/ Karolina

2010-03-08 @ 21:01:17
URL: http://lindaochkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0