HEMMA IGEN, JAG ÄR HELT SLUT!

Ja, som ni ser på min rubrik... Jag är heeeeeeeeelt slut!
Om jag skulle lägga mig ner nu så skulle jag definitvt somna!
Så jag får hitta på något kul, fast jag måste städa mitt rum lite först...

Jag var ju i stan med mamma i onsdags, och jag glömde visa er vad jag köpte!
En supersöt kjol, väldigt sommrig, men UNDERBAR! :D

149,- GinaTricot.

och så köpte jag ett par enkla svarta solglasögon på Lindex för 59,-, och ett par vit Converse på InterSprot för 699,- (men jag betalade bara 300, mamma o pappa betalade resten!) :D

Så jag är nöjd, och redo för sommar och vår!

Nu ska jag packa upp min lilla väska jag hade med hos moster,
och sen ska jag packa ner massa kläder igen!
Åker till pappa ikväll, så då blir det buss till skolan, haha!

Hoppas ni har haft en mysig helg, nu till helgen är det Konfa-lördag och jag ska troligtvis gå på bio med Heléne och Alex på fredag. Vi ska i sånna fall se "Alice i Underlandet". Är det någon som har sett den? Var den bra? Jag ska påbärja min clown-fobi-avslutning eller vad man ska kalla det där.
 
Johnny Depp liknar ju en clown i den filmen, jag får panik när jag ser trailern.. Så vi får se hur det går i biosalongen.. Troligtvis kommer jag springa ut gråtandes och knappt kunna andas... Haha, ni får inte mobba mig, men clowner är det VÄRSTA jag vet. Bröjar gråta nu om jag skriver clown en gång till.
Så jag slutar här.



jag idag, inte mycket smink och ser ut som ett troll i håret. men har inte orkat fixa mig än,
det får ni leva med! :)

PUSS

ER!



Kommentarer
Postat av: Karolina

sv: Söt ja!! Lik syster?? NEEEEJ!! HAHA, <3

2010-03-21 @ 14:30:05
URL: http://karolinaaanilsson.blogg.se/
Postat av: issa

gaassh vilken fin kjol :D:D

2010-03-22 @ 21:50:15
URL: http://issaocherica.blogg.se/
Postat av: friida ♥

fin tunika! :D

2010-03-27 @ 11:00:22
URL: http://photosfromfrida.blogg.se/
Postat av: friida ♥

kjol*

2010-03-27 @ 11:00:33
URL: http://photosfromfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0