RÖSTA GÄRNA PÅ MIG!

För jag är en av finalistera på Linda och Karolinas blogg!
Jättekul verkligen, så alla mina söta läsare får mer än gärna rösta på mig :)



Och skriv gärna ner vad du tycker om min nya header,


jag ska ta tag i bloggen och fixa den senare, men har inte tid just nu!
Är det någon som kan hjälpa mig så säg gärna till!

Nu ska jag kolla på Vänner,
imorgon är vi lediga och jag ska kanske till vårdcentralen om jag får en tid, för jag har svårt att andas ganska ofta. Troligtvis så har jag fått astma, eftersom min mamma också har det och det är ärftligt, men jag får hoppas på det bästa bara!

På eftermiddagen ska jag hämta Johan från dagis, passa honom till runt femtiden, då kommer Tindra och Kevin, och så ska jag passa dom till ca halv 9 på kvällen.
Jag kommer vara helt slut på onsdag!

Men det ska bli kul,
nu ska jag dra mig härifrån,
Hoppas ni har en mysig kväll!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0