TREDJE MARS TVÅTUSENTIO

Hej! :)
Nu sitter jag i sängen med matteboken och no-boken i knät!
kom på att jag skulle vara klar mer no:n imorgon och matten på fredag,
och jag hade inte ens börjat, så det fick bli nu!

I skolan i dag hade vi inga vanliga lektioner, utan hade en heldag om Martin Luther King.
Ganska kul faktiskt, lite långtråkigt emellanåt, men att sjunga gospel är ju alltid kul! :D

Kom hem vid halv fyra och åt lite mat och sen tog jag en promenad med min söta Skrållan:

Vi gick en promenad på ca en halvtimma, och påvägen hem stannade vi till hos mormor och morfar. ♥
Alltid lika mysigt! :)

Jag och mormor satt och pratade om ALLT,
som t.ex att jag är livrädd för clowner, och har lite ångest för en sak:
Tänk om familjen som jag och Linda ska bo hos i England när vi är på språkresa har småbarn, och så ska dom ha barnkalas medans vi är är och så hyr dom in en clown!!! Då skulle jag börja gråta och typ låsa in mig på rummet eller något, det är det värsta som skulle kunna hända på resan! Haha, mobba mig inte, men clowner är det VÄRSTA jag vet, får panik bara jag pratar om det! Usch!

Jaja, efter mormor gick jag hem och kollade på en liten del av "Förkväll" med mamma, Ola var ju med! :)
Och Willy (snickar-Willy från Let's Dance) var där och sjöng, haha! ;)

Nu har jag suttit nere på mitt rum en stund, och fick reda på att språkresan blir NÄSTAN som vi hade tänkt oss! :)

Vidare till pluggandet, hörs kanske senare...
PUSS

ps. får ju inte glömma att JENNY fyller hela femton år idag, GRATTIS GUMMAN! ♥
men även att det är en lite sorglig dag, min förra katt Svea, dog nämligen för exakt 2 år sedan idag.
Usch, saknar honom jättemycket, han var en speciell katt. Helt underbar.
Älskar dig Svea, saknar dig som tusan. Kan du inte komma tillbaka nu? ♥

svea ♥
Min Svea, han var så fin. ♥
(
och ja, det är en kille, men vi trodde det var en tjej så han fick heta Svea!)


Söta Jenny på kärleksmiddagen 09.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0