11 maj 2010 - GRATTIS MIKAELA!

Hej och förlåt!
Jag vet att jag inte har bloggat något på hela dagen igår, och jag kommer inte kunna blogga försen på söndagkväll igen... Om jag orkar då..
För imorgon så går jag tidigare från praon och åker hem, äter och duschar och sen åker jag med Emelie, Mikaela och Oscar till Pojkebo utanför Alingsås på konfaläger! Kommer hem igen på söndag..
Så om ingen kan hjälpa mig ikväll hur jag installerar så att man kan sms-blogga så blir det ingen mer uppdatering på resten av veckan...


Haha, gammal flumbild!

Bilder på kattungarna och från paron får ni se nästa vecka, för jag hinner inte fixa det nu. För nu måste jag packa allt jag ska ha med mig imorgon och städa mitt rum. Sen kanske jag skulle äta något med, haha.

Hoppas ni har det bra, och att resten av veckan blir bra!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: issa

Vart någonstans praoar du? :)

2010-05-12 @ 20:08:21
URL: http://iosterberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0