17 maj 2010 - NORGES NATIONALDAG!

Hej och förlåt för dålig uppdatering, men jag har ju varit iväg på världens bästaste konfaläger!
Det var helt underbaaaaaart! Jag vill tillbaka, och jag saknar redan alla så jag nästan vill gråta..

Jag orkar inte skriva allt vad vi gjorde eller lägga in massa bilder här,
men ni kan kolla mina bilder på facebook istället, :)
Där finns runt 100 bilder, men det är typ en 8del av allt jag (och andra om lånade min kamera) tog!




Konfirmander och ledare, ni är bäst!
Massa kärlek till er ♥

Nu ska jag kolla på "Svenska Holiwoodfruar"
Det lär bli mobilbloggande som gäller imorgon med,
för på eftermiddagen/kvällen ska jag iväg på informationsmöte inför språkresan!
Det är inte långt kvar nu!

JAG ÄR LYCKLIG!
och DU är snygast!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0