2 maj 2010 - ÄNNU MERA PLUGG!

Min söndag ägnar jag också åt massa pluggande.
Hatar verkligen att missa det fina vädret, men jag måste bli klar idag för vi ska lämna in det imorgon. Hur mycket man än skriver så är det fortfarande hur mycket som helst kvar...!

Och jag är inte alls avundsjuk på Niklas och Johan som åkte till Thailand (igen!) idag..
Nejnej!


Haha, här får ni lite kul underhållning såhär på söndagen:
Helt underbart, och ni som har spotify, SÖK PÅ "WING" och lyssna på Dancing Queen & In The Ghetto!
Ni kommer älska det!

Hahahahaha,
men denna är ju BÄST:


Haha, jag sitter och skrattar för mig själv. Känner mig inte alls mobbad..
Men nu måste jag fortsätta plugga.

Jag kan ju trösta mig med att jag bara har:
9 skoldagar kvar.
29 dagar kvar till Spanien.
54 dagar kvar till England.

Så det känns helt okej..

Hoppas ni har en mysig söndag,
PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAH, det var kul!

2010-05-05 @ 11:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0