4 maj 2010 - I SKOLAN

Hej på er!

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har haft massa annat att göra.

Just nu sitter jag i biblioteket med Karin och väntar på att Linda ska få komma loss från sin konfa-repetion så att vi kan åka till Göteborg. Vi ska leta efter klänning till Linda som hon ska ha på lördag när hon konfirmerar sig. Blir nog kul!

För va 20 minuter sedan så sprang jag ut och skulle ge Linda (andra Linda)'s mamma ett papper som Linda skulle ha. Jag sprang hela vägen och var ute i max en minut, men jag ärfortfarande dyngsur. :(
Det SPÖREGNAR ute just nu. Inte det roligaste... Får bara hålla tummarna att det slutar regna innan vi åker i alla fall..
Nu ska jag och Karin hitta på någonting kul.
Typ spela spel eller något ;)

Ha det braaa,
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0