SPANIEN NÄSTA!!!

Detta blir mitt sista inlägg innan jag åker (om jag inte sms-bloggar på flygplatsen!) för imorgonbitti åker jag, pappa, Rickard, Heléne och Alexander till Spanien!

Jag kommer be Linda & Karolina att gästblogga när dom har lust, annars KANSKE det blir någon enstaka uppdatering där nere, vi bor nära ett internetcafé. Men vi får se!

Nu måste jag sova!
Jag har satt klockan på 03:00, vi åker hemifrån 04:30 och planet lyfter 07:00.



JAG LÄÄÄÄNGTAR!




Hoppas ni får tolv fina dagar utan mig, och jag hoppas jag får tolv fina dagar utan er!
Haha, det skulle inte bli så.. asså.. ÄH! Skit samma,
nu ska jag sova!



PUSSSSSS,
vi hörs ign den
11:e juni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0