Annan dag jul, ny tv! ♥

Hej snygging! :) ♥

Jag somnade efter 5 inatt!!! Eller, man kanske säger i morses eftersom det var morgon... Jag gick upp vid 9, så man kan säga att jag är ganska trött nu... Fast egentligen är jag inte så trött, bara hungrig! Men jag tror jag kommer bli trött ikväll, så jag ska försöka lägga mig i tid!

Nu när jag äntligen får äta godis igen ( jag har haft godis-fritt år! ) så passade jag på att köpa "kina-puffar", nivet sånna små rispuffar typ med choklad på. Jag älskar dom och har inte ätit dom på över 1 år så jag kände att det var dags nu ;)

I morse gick jag och pappa upp och åt frukost, skinkmacka med Nisses senap! Mums! Sedan började jag fixa iordning mig och pappa gick ut och skottade med gräsklipparen (?) haha, så vi åkte när klockan var runt  10. Åkte direkt till NetOnNet och köpte en ny platt-TV till mig! :D Det blev en 32 tun "Andersson" Så nu blir det mysigt att kunna ligga kvar i sängen och kolla på film, istället för att behöva gå till vardagsrummet hela tiden ;)


Nu är klockan halv 2 och jag ska snart åka till min moster, där är det kalkon som gäller!

Vi hörs senare, och idag lovar jag er att ni ska få se bilder från min jul! :)

PUSSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0