Dan' före dan' före dopparedan' ;)

Eller det är väl något sånt idag va? :)

Tänk er, om 2 dagar är det julafton! För mig är det min favoritdag på hela året! Dom flesta kanske tycker att det är roligare att ha sin födelsedag och få massa paket, men jag tycker det är roligare att få paket, men också få ge paket.
Jag älskar att se minen på t.ex mamma när hon öppnar sin julklapp, hon blir ju alltid lika glad!
Det är nog det en mamma har som uppgift, att bli lika glad om det vore en resa till Italien eller ett handgjort litet kort. Men ändå så tror jag att en mamma uppskattar vad som helst som hon får från sitt/sina barn, det är ju gjort med kärlek!

Idag vaknade jag runt 12 igen, av att Alex kommer inspringades i mitt rum med min telefon (!?) och ropar "DET RINGER!!!!" Haha, så jag svarade och det var mamma. Vi bestämde att jag skulle förlja med henne och köpa de sista grejerna inför jul imorgon. :)

Idag har jag INGENTING planerat, och det känns väldigt skönt faktiskt.
Det enda som jag måste göra, det är att tvätta håret och ta en låååång varm dusch! :) Kanske göra annsiktsmask också...? ;) vi får se hur det blir!

Nu är det så att pappa har tagit min dator!
Argh! Han tar den bara för att jag glömde stänga av den när jag somnade igår... Vilken anledning va? Så nu känner jag mig handikappad och helt lost! Jag tror inte att en förälder förstår hur mycket en dator eller mobil betyder för oss, jag menar; där finns ju hela våra liv! Vi har msn, bloggar, bilddagboken och alla kompisar! Usch, jag HATAR när han gör såhär!
Så nu sitter jag vid Helénes data(pappas fru) och skriver detta. Men nu ska jag fixa lite mat åt mig och lilleman, vi hörs senare om jag får tillgång till dator!


Jag hittade en gammal bild på mig på Helénes data!
Den är ca 2½ år gammal, haha, har jag förändrats? ;)

Ha det bra,
PUSSSSSSSSSSSSSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0