Mina Julbilder 2009 ♥

Här kommer mina bilder från min jul!

JULAFTON:
Började hemma hos pappa & fortsatte hos mormor & morfar


Alexander ( min "halvlillebror" ) blev glad för sin julklapp ;)

Mina presentkort jag fick på morgonen! ( 100kr film, naglar, 200kr Kicks, & en platt-tv! )

Våran fina julgran! :)

Julmaten hos mormor! ♥
Min lilla sötnos äter en skumtomte och fånar sig ;) ♥

Skrållan öppnar paket! ♥
♥ MINA JULKLAPPAR! ♥
Min underbara klocka som jag hade önskat mig! :D ♥
Ris á la malta, JAG ÄLSKAR DET! ♥
Paketen som vi hade till julklappsracet ;)
_________________________________________________________________________________


JULDAGEN:
Denna dagen började lite för sent hemma hos pappa, sedan åkte vi till farmor & farfar! :) ♥


God Jul! ♥
Jag & Alex pyntade lite pepparkakor,  min
Jag & Alex "pyntade" pepparkakor med glasyr, mina E.M.D-pepparkakor blev ju finast! ;) ♥
Mina andra pepparkakor! :)
RICKY! Farmor&Farfars hund :) ♥
Julmat hos farmor! :D ♥
Mina julklappar! :D ♥
Min VictoriaBeckham parfym+lotion!Gulligt set med tvål+lotion! :)
Jag, Julen 2009 :) ♥
Detta var min jul-outfit för julen 2009! :)
Vad tycker du? ♥

Nu SKA jag verkligen sova,
får ta och leta upp någon halvintressant film som man kan somna till ;)

Hoppas ni har det bra så uppdaterar jag mer imorgon!

En grej till bara; JAG SAKNAR MIN BÄSTA VÄN! ♥

PUSSSSSSSSSSSS ♥


Kommentarer
Postat av: Linda

FRIDA LILLA GUMMAN, din rosa tomte kom tyvärr sist i min tomtetävling, men den var söt ändå =)<3

KRAM

2009-12-27 @ 12:27:21
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0