10 april 2010

Seg morgon idag!
Om man ens kan kalla det morgon...
Jag vaknade lite innan tolv, men låg kvar i sängen till ett! Nu har jag precis duschat och ska städa på mitt rum, det ser ut som .. jag vet inte vad! Det ligger kläder på hela golvet, fast det mesta är smutstvätt som jag inte har orkat gå till källaren med... Skärpning Frida!

Idag blir en lugn dag, städning på rummet (!!!), kanske plugga lite, och ikväll blir det bio med Heléne o Alex. Vi ska se "Alice i Underlandet". Jag har lite ångest, efter som Jhonny Depp liknar en clown i filmen (och nu drog jag upp fötterna från golvet, och tittade bakom mig, för det kändes som att någon stod där...! tvångstankar...) och ni vet ju min clown-fobi. Jag måste börja få bort den, för jag vill kunna gå på cirkus o sånt... Får hoppas detta hjälper en bit!

Jag låg i sängen och kollade igenom massa gamla bilder innan, här kommer några:




:)




Okej, ni får se det någon annan gång, min dator ville inte att ni skulle se dom just nu! Haha, men en annan gång. Promise!

Ha en bra dag,
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0