11 april 2010 - MAGSJUKA

som ni ser på rubriken så mår jag inte såvärst bra..

Jag mådde ganska illa innan jag skulle somna, men jag trodde bara att jag hade ätit för mycket konstigt... Sen vaknar jag 05:27 och mår superilla, så jag sprang till toaletten och där "rann det ut där bak" för att använda lite finare ord. Gick upp till pappa och frågade om vi hade något som hjälpte mot illamående, men det hade vi inte. Så jag skyndade mig ner till toaletten igen och kräktes. Helt underbart! Jag var kvar på toaletten i 45 minuter, mådde illa såfort jag rörde mig.

Gick och la mig igen och kollade på en film, men somnade efter lite mer än halva, när jag vaknade igen så var det dax. Och så höll det på hur länge som helst, jag har kollat på "Bombay Dreams" och "Mamma Mia". Sen har jag sovit (med utryckningar till toaletten en gång i timman) fram till nu. Nu har jag sovit några timmar och känner mig helt slut.

 

Försöker få i mig lite blåbärsproviva, har druckit ett halvt glas på en halvtimma. Får hoppas magen orkar ta emot lite rostat bröd senare, för min kropp är helt slut.

 

Det var min söndag,

stannar hemma imorgon med.

Hoppas jag orkar plugga då med,

har två prov jag ska göra på tisdag... Jippie!

 

 

Ha en skön söndag, vädret är ju underbart!

PUSS

♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0