12 april 2010 - MAXIKLÄNNING NÅGON!?

Idag mår jag mycket bättre, men fortfarande inte helt hundra...

Jag får hoppas det går över senare, för imorgon fyller bästaste vän år, och då är det ju klart att jag vill vara i skolan och gratta henne! Annars får jag göra det på fredag när hon kanske sover hos mig, myys!

__________________________________________________

En fråga till mina söta läsare:
Är det någon som vet någon bra hemsida eller affär med fina maxiklänningar?

__________________________________________________


jag har kollat på ellos, h&m och nelly.com, den enda som jag har fastat för är denna:

www.nelly.com
259 kr

 

Jag tycker den verkar som en härlig sommarklänning, och om jag inte hittar någon annan på någon vecka så tror jag faktiskt att jag beställer denna! Men jag har beställt kläder från www.ellos.com för över 400 kr med, så jag får se vad plånboken tycker, haha.

 

Men som sagt, om du vet någon bra hemsida eller affär som säljer fina maxiklänningar till bra pris, så komentera gärna!

 

Ha en bra dag,

nu ska jag packa för jag ska snart till mami.

 

PUSS


Kommentarer
Postat av: Linda - ndaiL

tack!!



Tyvär vet jag inte :S

2010-04-12 @ 16:09:14
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Mandelström På Ärten

Den klänningen var snygg tycker jag. =) Jag vet faktiskt ingen bra sida, aldrig handlat någon sån klänning. Hoppas du hittar vad du söker. =)



Tack så mycket.

Ha en fin kväll.

2010-04-12 @ 18:22:36
URL: http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0