19 april 2010 - SOOOOOL!

äntligen är solen tillbaka!

Förlåt för dålig uppdatering i helgen, men jag har haft massa annt för mig. Igår var jag först i kyrkan, sedan på 5-årskalas för min Johan (han fyller imorgon!) och när jag kom hem så gjorde vi massa annat, bla: så vaxade jag benen! AJ FYFAN HELVETE! var bara några av de många svordommar som kom i går.. AAAAJ! Det gjorde såååååå grymt ont!
Men jag ska fortsätta nu så blir det bättre efter några gången... Förhoppningsvis..

Sen gjorde jag popcron så kollade jag och pappa på "Mamma Mia", älskar verkligen den filmen! Man blir så lycklig :D

Men nu ska jag gå och ta på mig ytterkläder, för min buss kommer om ca en kvart. Hoppas ni får en bra måndag, jag ska försöka ha en!

ps. DET ÄR INTE SÄKERT ATT JAG KOMMER TILL SPANINEN (eller England!!!) P.G.A  DEN J*VLA VULKANEN!!! skiver mer när jag är hemma...


Kommentarer
Postat av: Karolina

sv: för jag mår jätte illa och jag har inte sovit någonting inatt!

INGENTING verkligen..

så jag valde att försöka sova lite på dagen och så kanske illamåendet skulle gå över, men så lätt var det tydligen inte.. :(

2010-04-19 @ 11:06:13
URL: http://karolinaaanilsson.blogg.se/
Postat av: * Em

Hej! Allt bra med dig en måndag som den här? :)

2010-04-19 @ 16:07:16
URL: http://emelojs.blogg.se/
Postat av: friida ♥

Sv: haha, ja de ska jag ;D



ohh, mamma mia är så bäst! ;o

har sett den typ minst 5 ggr (Y)

love it! (L) :D



Sv ( igen då 8D ) : jadu.. plugga för de mesta.

kanske kan klämma in en liten kompis ngn dag, haha :D

dusjälv ? (:

2010-04-19 @ 19:12:43
URL: http://photosfromfrida.blogg.se/
Postat av: Ericaaaaaaa

:)

2010-04-20 @ 17:57:16
URL: http://ericamagdalenafluur.blogg.se/
Postat av: tova

joo du kommer dit.

jag åker hem imon och jag är på andra sidan jordklotet. så klart som fan du kommer till spanien o england gumman! :)

2010-04-25 @ 00:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0