21 april 2010

Hej bloggen och mina söta läsare!

Jag hinner bara med ett kort inlägg, för datan dör snart!

Efter skolan så åkte jag, Mia, Mikaela, Sofia och Jenny (och alla andra i konfan) till Borås och en kille som jobbade på en begravningsbyrå pratade om hur hans jobb var och sen fick vi se den stora ugnen där de krimerar folk, det var hemskt! Och i korridorerna där vi gick så stog det kistor med döda människor i, fast dom var ju stängda. Men när man fick chansen att gå in i ett kylrum där det fanns kistor med döda människor i så blev det för mycket för både mig och Jenny, så vi gick därifrån. Det var jättejobbigt, för det var på samma ställe där min gamlamormor begravdes, så det var lite känsligt. ♥

 

Just nu sitter jag i soffan och kollar runt lite på tv:n, verkar inte som att det är något kul på tv ikväll... Då kanske  jag får tummer ur och pluggar?!

Jag sitter här och dicker en kopp te, och försökte få ett kort där jag ser i alla fall mänskig ut, men det blev lite sisådär... Ni får överleva med detta!
Nu ska jag zappa vidare, eller nej! Nu ska jag prata med min söta Felicia i telefon så ska vi bestämma lite mer om fredagen, can't wait! :)

Hoppas ni har en bra onsdagskväll,
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0