29 april 2010 - HONEY FRESH!

Min hals gör så grymt ont! Så just nu sitter jag och knarkar i mig massa vick's, Honey Fresh. Supergoda, men ganska lama efter en sisådär, 7-8st...



Smart som jag var så tog jag en liten ölkorv och åt, efter tio sekunder höll min halls på att bränna upp.
Det är bra att man tänker igenom det man gör...

Jag har gjort klart nästan hela matteläxan, det är två saker som jag inte fattar som Mikaela får hjälpa mig med imorgon. Och jag har precis satt mig och ska försöka skriva på den satans uppsatsen om franska revolutionen. Som tur var så fick vi helgen på oss med, så jippie, min helg är räddad! Eller inte alls..

Nu ska jag försöka att fortsätta plugga, bara hoppas det går!
Min lilla söta Skrållan ligger precis jämte mig och snarkar, haha, gulle.

PUSS


Kommentarer
Postat av: claudia

hur rä det med dig ?;D

ska vi följa varandras bloglovin ? x)

ha en nice valborg.

2010-04-30 @ 18:35:27
URL: http://onlyclaudia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0