BRIGHTON!

Jag sitter och kollar igenom massa massa information och annat kul på ef's hemsida, för jag ska ju åka på språkresa till Brighton i England 23 juni - 14 juli. Det ska verkligen bli superkul!
Jag skulle egentligen åkt tillsammans med bästa vän, men det blev massa strul och konstigt och det slutade tyvärr med att hon inte kunde åka med.
Men jag ska nog kunna ha kul själv med, få vi hoppas!

 

Fattar ni hur mycket jag längtar eller!?
Om jag hade chansen skulle jag åkt nu, no doubt!

Men jag får nöja mig med att vänta 76 dagar och vara där i 3 veckor... Det är inte heller helt fel faktiskt!
Nu ska jag fortsätta drömma mig bort till gatorna i London, woooonderfull!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0