MINA INKÖP:

Nu är jag hemma igen, efter en dag med en hel del shopping!
Här kommer en liten titt på vad jag har köpt:


Lite gulliga nagellack, älskar den gröna!
Grön: H&M 29:50kr
Lila: Kicks 25kr


En ascool väska, den är av skin inuti med svarta paljetter utanpå.
Bianco: 50kr (erbjudande, innan kostade den
350!)


Grönrutig jätteskön skjorta, superfin till ett par ljusa jeans till sommaren!
KappAhl: 299kr


ME LOOOOOVE!
Vita lågklackade skor, jag ska ha dom på konfirmationen!
(sen kommer jag bo i dom i sommar, superbekväma!)
Bianco: 650kr


(Ni får ursäka att jag inte har en supermodellkropp!)
Vit söt klänning, också till konfirmationen, men även i sommar!
Zara:
399kr
_______________________________________

Måste bara påpeka en sak:
ALLT ÄR MYCKET FINARE I VERKLIGHETEN!

Men jag känner mig nöjd med dagens inköp, det enda jag behöver till konfan nu är en snygg kort vit kavaj eller jeansjacka! Måste ha något över klänningen... Och så behöver jag några fina strumpbyxor, antingen lite tanade eller ljuuuuuusvita. Får se! :)

Nu sitter jag (som vanligt) med datan i knät i sängen, Mia, David och Emil har redan kommit. Så nu tänkte jag gå ut och vara lite mer social... Och DU; om du har en bra spotify-lista med blandad musik, GIVE ME! :D

Hoppas ni har en supermysig påsk med nära & kära!
Det har jag ;)

PUSS




ps. jag vet att jag skriver super supermycket, haha, jag ska försöka sluta med det! men vad kan man säga annars? jätte låter så tråkigt... ge mig tips! ds.


Kommentarer
Postat av: Karin

Älska! :) du är jätte fiiin Frida!! <3

2010-04-03 @ 08:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0