NYDUSCHAD,

och Karolina är på väg!

Detta kommer bli en bra kväll, det vet jag redan nu eftersom de två jag älskar grymt mycket är här med mig :)
då blir allt bra, för vi är bäst tillsammans! ♥

Jag har precis tagit en superhärlig dusch, och det är så underbart att ha musik på badrummet när man duschar. Haha, det kanske tar lite längre tid, för man vilja ju höra klart låtarna och så, men det är det värt ;)

Nu ska jag se vad jag ska ha på mig, sen får Karro hjälpa mig att fixa mig.

Här får ni den FINASTE bilden av alla som jag inte la upp igår,
(och nu kommer Karolina döda mig, haha)

HAHAHAHAHAHAHHA!
Ni fattar inte hur kul vi hade
igår,
så grymt!

Nu ska jag få på mig några kläder, för Karolina är här när som helst,
hoppas ni får en grym  kväll,
för det vet jag att jag kommer ha! :D
____________________________________________________________________________


PUSS


Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

sv; tack :D Eller hon tackar haha ^^

Ikväll blir det tv-tittande! Vad ska du göra?

Trevlig helg :D

2010-04-16 @ 16:36:22
URL: http://FOTOGRABBEN.SE
Postat av: sara

hoppas du får en fin kväll. :)



kram

2010-04-16 @ 17:47:52
URL: http://smuls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0