PLUGGAR, PLUGGAR...

... och pluggar!
Eller ja, försöker i alla fall!
Egentligen är jag typ TVUNGEN att plugga på den j*vla franska revolutionen, men jag har verkligen ingen ork till det nu, så just nu lyssnar jag på spotify och försöker avsluta min berättelse och bokrecension... Det går väl sådär.. Och båda ska vara inlämnade IMORGO. Nu brinner det i knutarna, kan man säga.

Efter skolan (som jag pinade mig igenom med extrem huvudvärk, frossa och illamående) så åkte jag och mamma till stan snabbt och lämnade in henne förlovningsring som hon och pappa hade, så ska den slås ut, och sen får jag den på min konfimation. Sen skulle vi bara gå och ta något att äta, men det slutade med att mamma var 500 kr fattigare, och jag en kavaj rikare! Hittade den PERFEKTA korta, vita kavajen att ha utanpå min klänning på konfan. Me love. ♥

Har ingen bra bild på den nu, men ni kommer få sen den senare.



Nu ska jag ta ett glas yoghurt och förtsätta plugga!
Imorgon blir det inte mycket bloggande, för efter skolan åker jag och söta Felicia in till stan och shoppar! Fast jag har inge pengar, men det blir kul ändå. Sen sover hon hos mig, och vi ska mysa och kolla på film, äta massa godis, äta tacos och snacka massa massa massa skitsnack! Eller nej, inte skitsnack, men vi ska snacka! Mycket.

Nu måste jag plugga,
PUSS


Kommentarer
Postat av: felicia

sv: hahahha ! men du, jag har MASSA att köpa. du får vara mitt smakråd sötnos<3<3 :D:D

finns inte min bikini, får jag jävlar med d*mp ryck!!!!!!! & tänker beställa ifrån internät. . . :OOOOOO ;SSSSS

fyf*n om inte den finns ;)

hahha! :)))))

ska bli super mysigt bejbi<3

älskarälskarälskar tacos<3 ;)

& du, jag orkar inte packa väskan nu ikv, men är dt okej om jag gör det imorgon, när vi kommer hem ifrån borås så drar vi direkt till mig & jag fixar väskan medans våra mammor underhåller dig! XD haha.

elr ngt! :p<3



puss<3<3

ses imorgon sötissötis<3 :)

2010-04-22 @ 21:34:06
URL: http://feliciafahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0