DAGENS SHOPPING

Det blev en dag i Borås med Tova, som slutade med att ca 400 kr gick åt...

Detta blev dagens köp:

Denna modellen, fast ceris, 49,- GinaTricot
(rea)

 


Nagellack från isadora,
69,- Åhlens.
Blev ett svart och ett rosa, jättecoolt på!
Ni ska få se bilder när jag har fixat klart naglarna.


Böcker av Marian Keyes, älskar hennes böcker!


Blev även två mappar från Åhlens att ha i skolan, men kamran vill inte vara på min sida, därför blev det internetbilder och jag hittade inga bilder på dom. Nu ska jag sätta mig och vara lite småsocial med familjen framför tvn. Imorgon blir det mysig tjejkväll med min fina felicia, längtar! ♥


Kommentarer
Postat av: felicia

sv: naawe, saknar dig oxå<3 haha, vi får ta mkt bilder imorgon! :D

2010-08-10 @ 21:12:28
URL: http://feliciafahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0