SEG LÖRDAG...

Goddag alla söta och fina!
Och ni andra med, haha...

Igår var jag på torpaspelen med farmor och faster! Skådespelarna är så grymt duktiga, och musiken är helt fantastisk! Om ni inte har varit där och kollat någon gång, så måste ni gör det; kolla in var och när här! (sista föreställninngen är imorgon...)
Tyvärr så glömde jag kameran hemma så det blev inga bilder i år... Lite synd.
En utan skådespelarnas blogg kan ni kolla in, Evelinas blogg!
Jättesöt och duktig tjej dedär :)
Det finns även en annan, manlig, skådespelare som är grymt snygg! Men drar inte upp det här på bloggen, haha...


Nu har jag precis duschat och ska ta på mig något och sen är det över till grannarna och grilla!
Imorgon blir det Rix Fm Festival i Göteborg med bästa vän, LÄNGTAR!

massa bilder på min fina bästa vän, och lite mig :)



Kommentarer
Postat av: ebba

sista chansen att anmäla dig till veckans blogg tävling!

2010-08-14 @ 19:27:24
URL: http://ebbaalexandra.blogg.se/
Postat av: ebba

hejsan! nu finns vinnaren av veckans blogg ute på bloggen. blev det du ? klicka in & se

2010-08-14 @ 22:36:42
URL: http://ebbaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0