VÅFFLAR HÅRET...

Såhär ser mitt hår ut at the moment;

Haha, väldigt fin bild. Jag vet. Men jag har inte sminkat mig det minska och ser supertrött ut, så det är för erat eget bästa. Just nu sitter jag på golvet framför spegeln och försöker våffla hela mitt hår, och det tar tid ska jag säga er! Jag har väldigt, väldigt tjockt hår, och det är ganska svårt att våffla håret själv... Just nu har jag hunnit med nästan allt underhår. Men jag kom på en idé;
Jag väntar med resten av håret tills Felicia kommer, så kan ju hon hjälpa mig!
Ojoj, vad smart jag är ibland.


That's all for now, ttyl!
(haha, talk to you later, har kollat på Paris Hiltons best friend program för mycket...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0