ÄNTLIGEN FREDAG!

Först och främst, jag hann/orkade inte skriva något inlägg igår, för jag hade fullt upp med att passa både Tindra & Kevin! :)
Det var jättemysigt, men jag var helt sluuut när de gick hem, haha!

Idag har det inte hänt så mycket annorlunda, jag var så trött när jag kom hem från skolan så jag somnade på soffan framför tv:n en stund... Får se till att sova länge inatt, så jag orkar med morgondagen!

Då kommer jag inte kunna uppdatera på hela dagen! Ska nämligen på konfa-lördag klockan 12:30, efter det så ska kören som jag är med i hem till en av ledarna, Agnes, och vi ska baka pizza, planera låtar, bada och kolla melodifestivalen, ha mysigt alltså! :) ♥

Meeeeeen, det är imorgon det!
Min kväll ser ut såhär:
- Laga god mat, kycklingwook! :)
- Träffa Kims nya tjej, längtar!
- Kolla Let's Dance.
- Hoppa av glädje av att Mattias gick vidare ännu en vecka.
- Sitta framför datorn en stund till.
- Kolla "Vänner" och försöka sova!

Men vem vet, det kan väl ändras, men det är så jag har tänkt!
Bara för att min Mattias har kämpat sig så långt i Let's Dance och är sååååå GRYMT snygg,
så tänkte jag att ni också skulle få se:

FINNS DET ENS NÅGRA OOOOORD!? :o
såååååååååååååååå snygg, blir helt knäsvag ;)


Som sagt... KAN DET BLI SNYGGARE ÄN SÅHÄR!?
nej, precis!

GAAAASH, nej, nu får jag ta och lugna mig lite.
Mitt humör är som en berg-och-dalbana idag, ena sekunden skrattar man och är superglad med sina vänner, sen går en person förbi en och man blir helt stel. Visst är det underligt att EN enda person som man inte ens känner, kan göra att man mår så dåligt. Inte bra, inte bra alls.

Men nu gick mitt humör ner igen, så jag ska försöka lyssna på GLAD musik och hitta något kul att göra!

VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL?
Kolla Let's Dance?
Ut med kompisarna?
Mys med pojk/flickvännen?
Sitta och ruttna framför datorn?

:)

Hoppas ni får en mysig fredagskväll,
vi höörs! :)


Kommentarer
Postat av: friida ♥

när var de som du drar finalisterna eller vad de var ? :D

2010-02-26 @ 20:06:41
URL: http://photosfromfrida.blogg.se/
Postat av: fridaa<3

Hej!

Jo tänkte bara fråga.. vad skulle du göra om du såg mattias på stan? =)

Kram frida L<3

2010-02-26 @ 20:50:14
URL: http://fridaa96.blogspot.com
Postat av: athenas

Fin blogg du har! =)

2010-02-27 @ 11:43:05
URL: http://athenas.se
Postat av: Anonym

Köpt en ny jacka, tyck till om den i min blogg. :)

kram

2010-02-27 @ 13:25:24
URL: http://dotteremelie.blogg.se/
Postat av: Giz

yammi, goding.

2010-02-27 @ 21:42:52
URL: http://screwthis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0