I skolan igen.

Nu sitter jag på biblioteket, igen. Ska äta lunch om några minuter, och sedan är det bandyturnering. Som jag INTE SKA KOLLA PÅ SJÄLV (det var viktigt!) för Linda kom till skolan, det var bara något konstigt med våra mobiler  i morse, hon fick inte mina sms och jag fick inte hennes...
Jaja, hon är här i alla fall och det är huvudsaken! :)

Karolina och Elin spelar FÖR mig och Linda, ;)
vi är inte med för linda är förkyld och jag har ont i halsen... Jag vet att jag jämt har sån bra tajming på allt! :D

Nu ska jag dra med mig mina flickor och äta lunch,
hoppas ni har en bra dag!
PUSS


Elin hälsar: cdsdgf

Kommentarer
Postat av: felicia (: <3

sv; jag vet !

jag är bäst (Y) :D haha

2010-02-03 @ 16:40:52
URL: http://feliciafahlstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag hälsar: cdsdgf :D

2010-02-03 @ 20:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0