Karolina! ♥

Hej,
i skolan idag var det innebanyturnering, men jag var inte med för jag har ont i halsen :(
Våran klass kom sist! Vårat ena lag hade gjort 1 mål och släppt in 16, och det andra hade gjort 2 mål och släppt in 27! Visst är min klass bäst? :D Jag är så stolt! ♥

Men det gick inte så bra för alla... Stackars Karolina blev tacklad och ramlade och vred om benet samtidigt som en annan kille ramlade på henne... Så hon gick av planen och jag och Linda gick bort till henne i omklädningsrummet fr att se hur det var med henne, men hon hade jätteont. Så vi tänkte att vi går till skolsyster och ser om hon har något ispaket som vi kan lägga på foten, men hon var inte där så jag hämtade i lärarummet. Då går våran bildlärare Lena med och kollar till Karro, men hon tyckte det var såpass dåligt att hon tyckte hon skulle upp till Vårdcentralen, men efter ett tag kom syster Gun (och 3 andra lärare) och då bestämde dom att hon skulle in till lassarettet så dom ringde ambulans. Det tog en stund, sen kom ambulansen och hennes mamma. Så dom åkte till sjukhuset och skulle nog röntka foten och sånt. Hoppas bara det är en stukning eller något lindrigt. Eftersom hon ska åka till Thailand på fredag, och vara borta i 3 veckor! ♥

Om jag hade fått så hade jag ju självklart åkt med henne in, men syster Gun tyckte att hennes mamma skulle med. Så jaja, jag skickade ett sms till henne och bad henne ringa mig så fort hon kunde! Jag är superorolig nu... :S Usch, det är verkligen jättejobbigt att se din bästa vän ha så ont och inte kunna göra något. :(

Karolina & Jag ♥
Karolina & Jag på kärleksmiddagen -09,
vi är helt normala
! ♥
                                 Karolina, duvet att jag alltid finns vid din sida!
                                                             JAG ÄLSKAR DIG!




Nu ska jag plugga no och kartkunskap, usch vad hemskt! :(
Men thats life....

Ha en bra kväll, så tror jag vi hörs senare.
PUSS







Kommentarer
Postat av: Lindapinda

älskar karolina, hoppas det blir bra<3



vad har vi i no??

2010-02-03 @ 17:03:30
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/
Postat av: olle

säg till henne att smsa mig när hon vet hur det blir? :) <3

Postat av: hanna hellquist

tack du! :) du hade också fin blogg!

jag ska också göra om min snart tror ja! ;)

har du bloglovon? isf lägg in mig, så lägger jag in dig! ;)

2010-02-03 @ 17:56:56
URL: http://hannaamaria.blogg.se/
Postat av: Karolina

tack gumman, älskar dig, du vet ju allt som hände och hur jaag mår nu, så jag behöver inte skriva det här.

älskar dig <3

2010-02-03 @ 19:13:18
URL: http://lindaochkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0