MINA KLÄNNINGAR HAR KOMMIT! :D

Skolan idag var helt okej,
men det är klart att man hellre skkullit vara hemma eller med vännerna ;)
Idag skulle vi haft idrott, men efterson 9:orna hade bandyturnering så hade vi projekt,
och det kanske inte var så aktivt! Haha, vi satt och kollade på roliga klipp på youtube!

Nu har jag kommit hem och har ätit och börjat på matteläxan,
men nu ska jag och mamma åka och hämta ut mitt paket från Ellos!
Mina klänningar har kommit! :D
Så nu är jag glad, jag får bara hoppas att de passar...

Ska prova dom så fort jag kommer hem ogen och då får ni se bilder ;)

Ha det bra tills dess,
PUSS



it feels my heart's divided
half way between wrong and right.
i know i'm playing with fire
but i don't know why.


Kommentarer
Postat av: Karolina

sv :Små ???? ;O<3

2010-02-01 @ 17:48:08
URL: http://lindaochkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0