ONSDAG, SNYGGA BRANDMÄN!

Hej!

Idag är det onsdag, och det var en ganska bra dag idag! :)
I skolan hade vi vanliga lektioner, förutom på svenskan, för då kom det 2 killar, som var bland det snyggaste jag någonsin skådat!, och hade en undervisning om bräner och sånt. Ganska intressant, och vi fick se en film om 2 killar som brände ner en skola för några år sedan, det kostade dem 5 miljoner kronor... Najs! ;)

Men killarna som pratade, GOSH! Säger jag bara, sååå grymt snygga så man höll på att smälta bort!
Karolina, där missade du något! ;)

Efter skolan kom jag hem till pannkakor! Mums! Vi åt och sen kollae jag på OTH, usch vad hemskt allt är där nu, en är död, en är kanske garvid, och en är absolut gravid, och en är kanske död, och en kommer gripas, och en kanske har en bror, och en.... Ja, det händer en del nu! Men jag älskar det, ett helt underbart program, det bästa någonsin! :D ♥ 

Nu har jag suttit framför tv:n i några timmar, så nu MÅSTE jag plugga. Vare sig hjärnan (eller jag!) vill eller inte, det är matte-prov imorgon, och det är mitt sämsta ämne, så jag får plugga plugga, plugga!

Nu kom pappa hem också,
trevligt!

I helgen blir det Linda, och nästa vecka är det sportlov och jag ska klippa mig,
det gillar vi! :) ♥

och en sak till; JAG SAKNAR KAROLINA! :( ♥

PUSS,

Kommentarer
Postat av: Karolina

Saknar dig också gumman, <3

men kommer hem om 2 veckor! :P<3

2010-02-12 @ 19:31:24
URL: http://lindaochkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0