SALEM AL FAKIR & OLSA SVENNSON ♥

Sitter framför tv:n nu och har kollat Melodifestivalen!
De var ganska bra låtar,
men mina favoriter vad Salem Al Fakir och Ola Svensson! ♥

Hahah, Jag visste inte att Dolph Lundgren kunde sjunga!? :o
Men det var ju faktiskt ganska bra, han är faktiskt ganska snygg ;)
fast ändå inte... Jag vet inte riktigt, haha.
Och självklart måste han visa att han är star och spelar superhjälte typ, haha!
Lite för mycket kanske, men det var ju underhållande i alla fall! :)

Christin Meltzer är ju så grymt vacker! Är det bara jag som tycker det? :o :)
Och Måååååååns Zelmerlöv, gosh vilken snygging! ;D
Han är ju riktigt, riktigt, RIKTIGT snygg! (Men inte snyggare än min Mattias!)

Men jag tycker att det var lite tråkigt att Linda Pritchard fick lämna... Hennes låt var ganska bra! :)
Men OLA GICK VIDARE TILL GLOBEN!!! :D
Han och Salem Al Fakir, mina favoriter
! :D Så nu är jag lycklig!
Och Jessica Andersson gick till andra chansen, det gillar jag! :D

NU ÄR JAG GLAD,
MINA FAVORITER GICK TILL GLOBEN
! :D

och ÖVER en miljon kronor skänktes till RäddaBarnern, det var bra! :)

Nu får ni bilder på snyggingarna som gick vidare;
Ola Svensson
Ola Svensson ♥

Salem Al Fakir
Salem Al Fakir

Visst är Salem lite söt? Sådär charmig ;)
ME LIKE!

Nu ska jag mysa med släkten som är här och firar mamma som fyller 39år imorgon,
GRATTIS MAMMA,
jag älskar dig




PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Om två veckor är jag på melodifestivalen tillsammans med måns zelmerlöw.. :p

2010-02-07 @ 10:23:25
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0