SOOOOOOVAAAAA!

Förlåt för  kass uppdatering idag, men har inte haft något att skriva om och inta orkat...
Men idag har jag kollat på melodifestivalen, fixat ett fotoalbum med massa roliga bilder, och städat!
Inte den roligaste lördagen, men det var mysigt :)

Imorgon (snarare om några timmar...) är det dop för lilla Kevin.
Han är son till våra grannar som även är pappa och Helénes närmsta vänner,
underbara människor ♥

Dom ville även att jag skulle fota imorgon, vilket gjorde mig superglad! :)
Så det är klart jag gör det!
Jag lovar att bjuda er på massor av bilder imorgon, eller på måndag. För efter dopet ska vi ha kalas för storebror som fyller 17, så det är inte säkert jag orkar eller hinner blogga så mycket imorgon... Men bilder ska ni få se, absolut!
Sålänge får ni nöja er med bilder på Kevin som jag tog för några veckor sedan när jag passade honom,
världens gulligaste och gladaste lilla kille! :)

Haha, flyyyyygplan! :D


Han är så sööööt! :) ♥
Han är ju redan som en... låtsaskusin eller lillebror för mig, så gosig och underbar! :)


Nu MÅSTE jag sova,

annars kommer jag inte orka morgondagen!

Hoppas ni haft en mysig lördag,

PUSS


Kommentarer
Postat av: Karolina

sv: haha, skulle inte tro det, men det är ändå ganska lika sverige och thailand ändå ;)



*Jag skottar sand ni skottar snö.

*det är 30 grader hos er och 30 grader här.

*Solen skiner,

*Det regnar aldrig.



Jag menar det är ju lika allting ;) HAHA, <3



Kommer hem om 1 vecka nu, <3

2010-02-21 @ 16:18:11
URL: http://lindaochkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0