SY STRUMPBYXOR & MÅLA NAGLARNA!

Det är var jag gör just nu...
Det och lyssnar på KIM FRANSSON!
Jag hade heeeelt glömt bort honom, men så var jag inne på Robin Bengtssons blogg, och där fanns ett klipp där de sjöng tillsammans, gryyymt!

Jag var tvungen att sy i mina strumbyxor... (det är tjocka, stickade stumpbyxor!) Haha, det var tre små hål på ena benet, så nu har jag sytt ihop ett av dom, men hittar ingen sax, så jag tar resten senare ;)

Johan har åkt hem, så nu är det lugnt och tyst här! Lite föööör lugnt.. Saknar honom redan, usch! Men vi syns på söndag igen, för då är det kalas för storebror som blir 17år! Jisses, kändes som han fyllde 12 förra veckan... Där lät jag som en mamma eller mormor eller något, haha!

Nu ska jag chatta med min Karolina som befinner sig i Thailand, saknar henne! :( ♥


Men nu ska jag leta upp något snyggt nagellack, vilket blir svårt! Eftersom jag inte har några snygga kvar, alla är typ slut... Det får bli att köpa nya till våren! :)

 

PUSS



Kommentarer
Postat av: Karolina

saknar dig också gumman, <3

2010-02-19 @ 17:26:15
URL: http://lindaochkarolina.blogg.se/
Postat av: Karolina

sv: detsamma gumman <3

2010-02-20 @ 08:03:51
URL: http://lindaochkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0