Till Linda om en stund...

Nu ska jag duscha och bädda sängen, sen ska jag åka till Linda!
Hon kom ju aldrig igår, men jag åker till henne idag! :)

Åt supergod frukost med rullemackor och varm choklad! Mums!
Nu har jag packat en väska med ombyte och en stor kudde,
så ikväll blir det myskväll med Linda och hennes familj och melodifestivalen,
ikväll är ju Molly Sandéns pojkvän, Eric Saade, med! :D
Han är ju bara fööööör snygg?!
Men fortfarande inte snyggare än "min man" som dansade sig till en 3:e plats igår, jag tycker han skulle haft högre betyg, för han är ju faktiskt grym! Men, juryn är ju proffs, så jag lämnar den delen åt dom! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen,
så hörs vi nog när jag har kommit hem till Linda :)

Sålänge får ni bilder på snyggingarna:
 Eric Saade!Mattias Andréasson!  Jag har tagit bilden själv! ;)

Visst är dom snyyyyyyyyyyygga? :D

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0