♥ PAKEEEET! ♥

Nu är jag hemma igen!
Jag kom hem från Linda lite efter klockan ett, men jag hann bara hem och äta för sen gick jag med mamma upp till moster. Där vi fikade och fick lite paket, av mamma fick jag jättefina smycken! (bild kommer nedan) ♥

Jag kom ju på att jag aldrig visade er vad jag fick av min söta vän! :)
Så här får ni bilder på mina paket jag har fått idag, fast ett paket har jag inget kort på,
och det var en chokladask med choklad-hjärtan som jag fick från mormor och morfar och en söt nalle-chokladkaka plus trisslott som jag fick av moster! :)
TACK! ♥


Detta ljuset fick Linda av mig! :) ♥


Och detta fick jag av Linda! :) TACK GUMMAN ♥


Detta fina kortet hade hon skrvit med... ♥


Och dessa smycken fick jag av mamma! ♥
Jag fick ingen bra bild på dom med min kamera, så jag tog en bild från internet!

Nu ska jag ta en huvudvärks tablett, sätta mig framför tv:n (smart va? när jag har huvudvärk..) och äta mina söta ♥-marsmallows som jag fick! :)
Mysigt va?

Här ser ni även mina senaste naglar! :) Det fick bli blå/rosa med gröna stenar på... Läckert va?
Fast jag får nog göra om dom imorgon eller någon dag i veckan, för flera stenar har redan åkt av.. :(

Hoppas ni har haft en superbra valentine's Day!

Nu ska jag dra,

och en sak till:




JAG ÄLSKAR TOVA PLOGELL! :) ♥



PUSS,

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: lindapinda

fina smycken!

kram

2010-02-14 @ 18:40:46
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/
Postat av: Emmelist

vilka fina saker du fått :D

2010-02-14 @ 19:38:43
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: felicia (:

fint :) <3

vad ska du göra på lovet ? :D

2010-02-14 @ 20:15:32
URL: http://feliciafahlstrom.blogg.se/
Postat av: felicia (:

sv; nae, vet inte vem hon är. men har hört att hon är snygg,snäll,bäst,cool, ball & bätte än någon som heter fridahedberg ? ;s

;) <3



jaaa, den är faktiskt väldigt bra. Men läs den inte iskolan, om du inte vill att makeup;en ska rinna. För jag grät så hela jag var blöt i bilen innan idag... ;) haha. sorligtsorligt. <3

2010-02-14 @ 22:01:16
URL: http://feliciafahlstrom.blogg.se/
Postat av: tova

älskar dig!

2010-02-15 @ 17:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0