VARM CHOKLAD ♥

Nu har jag kollat på Blåsningen med pappa & Heléne,
det är faktiskt väldigt roligt det programet! ;)
Var det någon som såg förra veckan när Niklas var med och blåste Shirley?
Haha, vi satt och skrattade så vi nästan grät!
För er som inte vet så är Niklas Helénes (min pappas fru) lillebror!
Så man kan nästan säga att han är min halvmorbror! ;)

 

När vi kollade på Blåsningen så fixade jag varm choklad till mig och Heléne,

det var supergott och så hade vi mina söta ♥-marshmallows i! Mumsigt! :)

Supermysigt!

Nu sitter jag och lyssnar på musik, men jag ska nog sova snart för jag är trött och har ont i huvudet!

Imorgon blir det bio med söta Felicia, vi ska se "Valentine's Day"! :)

 

PUSS PÅ ER,

hoppas ni haft en bra valentines day ;)

 


Kommentarer
Postat av: Emmelist

jag gav min älskling en ring, jättefin! :)

sen har jag också smsat en massa :D

2010-02-14 @ 22:48:26
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha märket att du har börjat bli beroende av picasa?

2010-02-15 @ 08:12:29
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0