21:49

Hej snygging där!

Ikväll har jag inte alls gjort så mycket, haft en myskväll med familjen. Först åt vi god mat, pita-bröd med massa god fyllning, mums! Sen gjorde vi popcorn och kollade på "Vinterkrysset" där Erik Grönwall var med! :) Jag längtar till lördag, för då ska jag till hans signering i Göteborg! Det ska bli riktigt kul!

 

Nu sitter jag i sängen med datan i knät och lyssnar på Beyoncé's Sweet Dreams och Broken-Hearted Girl. Två helt underbara låtar! Om du har spotify, så sök på dom, du kommer INTE ångra dig! :)

 

Imorgon blir också en lugn dag, jag känner att jag behöver det nu innan skolan drar igång igen.. USCH! Fattar dom inte att vi inte MÅSTE lära oss så supermycket, vi klarar oss ju ändå.... Haha, jaja. Det ska väl bli kul på ett sätt, men också väldigt jobbig. Jag älskar att vara ledig! Menmen, imorgon ska jag hämta min lilla älskade kusin på dagis! Så det kommer bli mycket skratt imorgon, han är så rolig! Han blev arg på sin mamma och pappa när dom skulle åka ifrån oss förra veckan, då sa han: "Mamma, jag älskar inte dig längre" och kallade sin pappa för en fet ko! Haha, jaa, var han får allt ifrån är det ingen som vet... Men han är helt underbar. Han är den där personen som jag gör vad som helst för. Han är mitt allt! :) ♥


Nu ska jag lyssna på massa musik och läsa igenom alla bloggar som jag följer, en blogg jag rekomenderar iag det är: www.egoinas.se Man är knappast ledsen efter man har varit inne hos henne... Haha, där har ni en tjej som bjuder på sig själv!

Ha det bäst nu sötnos så hörs vi imorgon, eller inatt ;)


Kommentarer
Postat av: Veronica:D

Hej

Ja det e Kenza´s märke (skorna) dem finns på nätet och i affärerna men hålelr inte riktigt koll på vilka affärer dem finns i ^^ hoppas du hittar dem ngn gång;)



2010-01-06 @ 23:17:38
URL: http://jo

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0