Dagens...

Dagens frisyr: Nytvättat ruffsigt hår.
Dagens humör: Glad, men trött!
Dagens kläder: Mysbyxor, hoströja som mormor har stickat :)
Dagens längtan: SPANIEN!
Dagens låt: Sweet Dreams - Beyoncé
Dagens spel: IncBall (datorn), haha! Det är min drog just nu...
Dagens mysigaste: Fika med moster snart.
Dagens snyggaste: MATTIAS ANDRÉASSON
Dagens roligaste: "Nej!" Haha, brorsan har fått för sig något nu...
Dagens citat: Var dig själv, alla andra finns redan!

 

Bara för det så ska ni få bilder på mig som jag tog precis nu,

osminkad med rufsigt hår.

THAT'S ME!


Haha, jag skulle göra en slängpuss, men ni ser ju hur det blev med det...

HA DET BÄST SÖTNOS,

så hörs vi senare!


Kommentarer
Postat av: Anonym

;ss

2010-01-20 @ 13:05:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0