FOTON; Tuffsan, Busan & Naglarna ♥

Nu ska jag sova, eller ja, plugga på alla svenska-ord tills dom sitter, sen ska jag sova! :)
Jag lovade ju er bilder på katterna och naglarna, så jag ska ta några snabb-kort på nagalarna nu,
så här får ni:
enjoy;
Tuffsan ♥Tuffsan gapar! haha ♥
Busan ♥Busan ♥

Tuffsan ♥

Det var mina söta katter det, det blir inga superbra kort direkt, men det är svårt att fånga dom på bild, för dom är ju aldrig still!

Naglarna:
min tjocka hand!
Ursäkte den dåliga bilden, men jag tog den precis för 1 minut sedan!
och det ser ut som att jag har extremt tjocka händer...? haha,
jaja, jag hade i alla fall tråkigt och jag gillar inte att ha enfärgade tråkiga naglar,
jag vill sticka ut!
:D

Vad tycker ni?
- För mycket?
- Barnsligt?
- Snyggt?


Nu MÅSTE jag sova,
men först plugga...

BTW; JAG ÄLSKAR KAROLINAS NYA SKOR, jag älskar henne med! :) ♥

godnatt,
och dröm sött!


Kommentarer
Postat av: Karolina

sv : haha dt e ju ganska långt kvar till du åker, men ja kanske kan ta med dem ngn dag jaoo :)<3

puss

2010-01-29 @ 07:51:12
URL: http://lindaochkarolina.blogg.se/
Postat av: felicia (: <3

sv; jagvet. nu har jag varit sjuk med , så de suger att inte ha vatten när man är hemma hela tiden... :( men nu har vi fått igen ja ! ;D

najs naglar, fast lite barnsliga... !

haha, nej jag bara skoja .

jätte fina <3



yes, julklappsracet måååååste vi ha snart ! <3



btw; diggar bilden när katten har öppen mun ! ;)

hur mår du ? <3



puss.

2010-01-29 @ 15:05:31
URL: http://feliciafahlstrom.blogg.se/
Postat av: Amanda <3

Sjukt naiz va faan! SÅKLART MAN SKA STICKA UT ?!?! :D:D det är ju lixom meningen att göra ;D <333

2010-01-29 @ 20:11:40
URL: http://soassome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0