gästblogg; Frida ♥ Mattias Andréasson

Hej hopp!

Just nu är det LINDA som bloggar hos Frida. Frida är denna fredagskväll på konfaläger.

Hon sa att jag gärna fick gästblogga om jag ville och då är det såklart att man gör det åt sin bästa vän. :D

 

Let's Dance är igång och jag vet att Frida hade velat se det, eftersom Mattias Andréasson är med, hennes lover... ;)

Men hon får väl se det på datorn imorgon eller något, haha. Han har inte dansat än. :( Han är ju faktiskt grym, så det skulle inte förvåna mig om han går vinner..

Men han dansar med fel danspartner... han ska ju dansa med Frida, dom är ju ett par...



visst är dom fina tillsammans???

Lika söta. ♥

 

Hoppas Frida har det superbra på lägret, och så uppdaterar hon imorgon när hon kommer hem!

 

Ha en fortsatt bra kväll, kramar linda!


Kommentarer
Postat av: felicia

hahaha, snygg bild ! ;)



hur var lägret ? <3

2010-01-23 @ 14:22:17
URL: http://feliciafahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0