Johan & Mattias, mina älsklingar!

Nu sitter jag här igen, och förlåt för riktigt kass uppdatering igår. Men hade inget blogg-humor och så hade jag fullt upp med Johan! ♥
Vi lekte i snön, drack varmchoklad och kollade på tv. Supermys!

Idag har jag endast hunnit äta pannkakor till frukost, kollar på JimsVärld, haha. det är ju bääst! :) Och nu ska jag fixa mig, sedan ska jag gå till moster och äta lunch där idag. Det ska bli jättemysigt. Jag älskar dig moster! ♥

Stannar nog där ett bra tag idag, och ikväll ska vi ha mys här hemma och äta god mat och kolla på LET'S DANCE! Mattias är ju med! :D Så ni får ju inte missa och rösta på honom! ♥

Ja, som ni kanske har fattat nu så är jag typ dödskär (kändis-kär) i Mattias Andréasson! Men ni måste ju erkänna att han är det snyggaste som går i ett par skor här på jorden? :D
Gaash, längtar verkligen till nästa gång E.M.D har ngt gigg när Borås/Götebrg så man kan få en magisk dag!

Bara för det så ska ni få en bild på min älskling och jag, och en bild från när jag och mina brudar var på Liseberg och kollade på E.M.D den 6:e september 2009!

Våra snygga tröjor, Jag=M=Mattias! ♥
MATTIAS! :D ♥♥♥  (jag har tagit bilderna, så kopiera inte! fråga först!)

Johan & Jag ♥
Jag och Johan i påskas! ♥


Ha det bäst nu sötnos, så hörs vi mer ikväll!
PUSS



Maybe this time it won't heal. Maybe this time it will bleed until I am free.
Maybe.


Kommentarer
Postat av: anna

åh kentcitatet, så jäkla bra! hade det som rubrik för någon dag sen :)



sv: ja jag älskar också glee, men lite svårt att bedöma serien som helhet när man bara sett 13 avsnitt :)

2010-01-08 @ 14:57:37
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0