NU ÄR DET SNART DAGS ATT ÅKA...

om mindre än en timma så åker jag på konfa-hajk i Vänga!
Ska väl bli helt okej,
jag var på ganska bra humör precis, men tänk vad några meningar kan ändra mycket.
nu känner jag bara för att låsa in mig i garderoben och gråta!

men det ska jag inte! nu ska jag sminka mig, kolla så jag har packat allt och fixa iordning på mitt rum och sen åker jag med Emelie, Mikaela och Oscar till konfan. Ska bli kul all träffa alla igen :) ♥

Kim, jag älskar dig ♥
Jag och mina bröder!
tror det var sommaren -98 eller -99

Kim, jag bryr mig om dig och vill bara det bästa för dig.
när ska du inse det?



Ha en underbar helg alla ni andra,
vi hörs imorgon kväll  när jag är hemma igen!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0