TILLBAKA IGEN!

Hej sötnos!
Förlåt för den SÄMSTA uppdateringen i histiorian! ;)
Nu hade jag inte tänkt att skriva ALLT i detaljer vad jag har gjort i helgen... men jag har varit på stan med Linda, varit på DisneyOnIce med moster och Johan och kalas hos farmor och farfar ♥
MYSIG HELG!

Idag var det första skoldagen... USCH! Jag gillar inte riktigt att gå i skolan har jag kommit på... Haha!
Nu orkar jag inte sitta här mer, är riktigt trött och ska lägga mig något sådär i tid, hade jag tänkt.
Nu lovar jag bättre uppdatering, tror jag ;)

Ha det underbart, så hörs vi mer imorgon!

                                                           ♥ LINDA, JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer
Postat av: sandra

JAG ÄLSKAR DIN BLOGG! :D

2010-01-12 @ 13:15:25
Postat av: L ☆

i love u 2

2010-01-12 @ 16:35:29
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/
Postat av: Karolina

Hej, nu har jag valt ut 5 stycken finalister till veckansblogg, gå in och kolla på bloggen och kolla om du gick vidare, sedan om du gjorde det så kan du ju länka mitt inlägg så att dina vänner kan gå in och rösta på dig så att du vinner :) Om du inte gick vidare så vill jag att du vet att din blogg är otroligt fin och att jag hade jätte svårt att välja ut finalisterna. Så gå in och kolla nu, och om du inte gick vidare så får du inte glömma att rösta på den snyggaste bloggen ;)

ha dt bäst

/Karolina



http://lindaochkarolina.blogg.se/2010/january/finalister-d.html

Här har ni länken till inlägget med finalisterna! :D<3

2010-01-12 @ 17:29:14
URL: http://lindaochkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0