I SPANIEN!

Hej pa er!
Jag hinner bara med ett kort inlagg for min tid tar snart slut...

Jag sitter pa ett internetcafé i soliga, varma Spanien och stortrivs!
Vadret ar helt underbart och vi har solat varje dag, och jag har fatt lite farg i alla fall ;)
Har i o f s brant nastan hela ryggen, men det gar over, hoppas jag!

Igar firade vi ju pappa och Helénes ettarsdag som gifta, vi tog bilen och akte upp till den sota bergsbyn "Mijás".
Jattemysigt, dar at vi god tapasmat och kollade pa den fina utsikten!

Nu ska jag anvanda mina sista minuter till att kolla laget pa facebook, pa fredag ar jag hemma igen!
Saknar alla mina vanner och min slakt dar hemma, men nar jag val ar hemma sa ar jag bara hemma i 12 dagar,
sen aker jag till ENGLAND i 3 veckor...
LAAANGTAR!

nu sks jag sluta skriva,
ha det baast!

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Anonym

fint fint BLOGG !! >.<

<33

2010-06-13 @ 19:59:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0