15 mars 2010

Godmorgon!

Jag är fortfarande hemma, fast jag egentligen ska sitta på en buss till skolan nu...
Har jätteont i magen, så stannar hemma en liten stund till och tar nästa buss!

Bara hoppas det går över...

Igår var jag och bror hos farmor och farfar, vi spelade massa spel och pratade. MYS MYS MYS! :)

Idag är det skolan som gäller, sen hämtar mamma mig och vi åker hem till "lägenheten" och hämntar det nödvändigaste som jag behöver sen åker vi ner till huset igen! Inatt sover vi där, och så hämtar vi lite saker per dag...
Det känns bra att få tillbaka ALLA sina saker som har varit ... vad heter det..? MAGASINERADE! Så hette det!
Flyttfirman tog ju halva mitt rum och ställde det någonstans, där ingen av oss visste vart det låg, haha!

Men nu är vi tillbaka i vårat nya hus! :)




Haha, en rolig grej som jag har haft länge i min dator, men glömt av!

Visst är Michael Jackson och våran drottning Silvia lika!? ;D

Eller vad tycker Du?


Nu måste jag fixa det sista, och hitta värktabletter! :s


hoppas DU får en fin dag, PUSS!


Kommentarer
Postat av: Linda

INTE ALLS LIKA ! ;)

2010-03-16 @ 11:55:34
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/
Postat av: Viktoria ♥

haha, det var kul jämnförelse! ;D



sv: tack tack, välkommen tillbax! :D

2010-03-16 @ 17:40:17
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0